Startseite / Benutzerkommentare

Filter
Anzeige

  • Marius - Montag 13 Juli 2015 22:30
    Interesting point of view.
  • Marius - Montag 13 Juli 2015 22:29
    Schön :) Good moment,thank you!
  • Marius - Montag 13 Juli 2015 22:26
    Good one! Nice expression and I like how you divided the frame :)
  • Marius - Montag 13 Juli 2015 22:22
    I like the composition! I would have preferred that the eye from reflection will not be cut :)
  • MarcoSiekmann - Montag 13 Juli 2015 21:57
    Thank you for sharing this moment, Sarah!
  • MarcoSiekmann - Montag 13 Juli 2015 21:55
    Gefällt mir sehr gut. Toller Moment, schönes warmes Gegenlicht.
  • Marius - Montag 13 Juli 2015 10:59
    I am very glad and honored because I had the opportunity to meet you all. Wonderful people, beautiful places...it was amazing for me... a special week . I have to thank you for all and send best greetings! :)
  • Heinz_Bormuth - Sonntag 12 Juli 2015 19:11
    Und die für Weitwinkel typischen 'lens flares' sind kein Manko, sondern gehören in dieses Bild einfach rein

    Gruß Heinz
  • Torsten - Mittwoch 8 Juli 2015 15:40
    wurde auch Zeit. Habe es immer vor mir her geschoben...
    hinten an der Fahne mit dem weißem Hemd bist Du, stimmt´s?
    Gruß, Torsten
  • Micha - Dienstag 7 Juli 2015 18:22
    Hi Torsten, schön hier was von dir zu sehen,
    Gruß Michael.